Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?


De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. 


Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Pakketten die later als 14 dagen na uw retoumelding binnen komen worden niet geaccepteerd, en kan geen vergoeding voor gevraagd worden. 

24darts.nl garandeert dat u voor alle geretourneerde artikelen het volledig betaalde bedrag, incl verzendkosten terug krijgt.

Terug betaling vindt plaats nadat wij uw teruggezonden retourpakket weer in ons bezit hebben. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel waarmee u uw betaling aan ons heeft gedaan, tenzij u instemt met een andere betaalmethode.

De terugbetaling is kostenloos voor u. Hiervoor gelden een aantal voorwaarden: 


- De artikelen dienen in goede conditie te zijn.
- De artikelen mogen niet beschadigd, gebruikt, vuil, gedragen, gewassen en/of gewijzigd zijn.
- Alle labels en/of etiketten dienen nog aan/op de artikelen bevestigd te zijn.
- De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Kan ik artikelen ruilen?
Het is mogelijk een zelfde artikel te ruilen voor een andere maat, model, gewicht en/of kleur. De artikelen dienen wel voorradig te zijn, als dit niet het geval is, dan krijgt u uw geld terug.

Hoe kan ik mijn artikel(en) omruilen en een ander artikel bestellen?
Stuur een mail naar info@24darts.nl en laat ons weten dat u een artikel wenst te ruilen. Hanteer de retourprocedure en stuur het/de artikel(en) retour. Wanneer wij de artikelen terug in ons bezit hebben sturen wij u zo spoedig mogelijk het/de gevraagde artikel(en) toe.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Allereerst onze excuses hiervoor! Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@24darts.nl, dan zorgen we ervoor dat u zo spoedig mogelijk het/de juiste artikel(en) van ons ontvangt.

Kan ik een afgeprijsd artikel retourneren?
Ja dat is mogelijk, hanteer de retourprocedure.